شرح وظایف مدارک پزشکی

شرح وظایف مسئول مدارک پزشکی

1- مدیریت واحد مدارک پزشکی وپرسنل مدارک پزشکی

2- تنظیم برنامه و ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه مدارک پزشکی

3- پاسخگویی به تمامی مکاتبات ارسالی از سوی سازمانها ( معاونت درمان ، پزشکی قانونی، نظام پزشکی ،ثبت احوال و ... )

4- همکاری ، مشارکت و ایجاد زمینه لازم جهت همکاری در امر تحقیق و پژوهش در عرصه نظام سلامت

5- برگزاری ماهانه کمیته آمار و مدارک پزشکی ،دبیری کمیته و پیگیری موارد مطروحه

6- بررسی ماهانه نمونه پرونده های پزشکی و گزارش موارد عدم رعایت استاندارد به مسئولین مربوطه ( مسئولین بخش ها )

7- ساماندهی ، ایجاد امنیت لازم جهت حفظ محرمانگی اطلاعات سلامت ، نظارت و کنترل بایگانی های جاری ، نیمه فعال و راکد پزشکی

8- نیازسنجی واحد از نظر لوازم مورد نیاز و پیگیری درخواست ها

9- همکاری با واحد بهبود کیفیت مرکز در راستای پیاده سازی استانداردهای بخش ، آموزش و

تنظیم برنامه جهت حضور پرسنل مربوطه در دوره های مورد نیاز طبق برنامه ریزی سوپروایزر

آموزشی مرکز

10- جمع آوری و پردازش داده های آماری بصورت ماهانه

11- همکاری با واحد فناوری اطلاعات مرکز و ثبت آمار ها بصورت ماهانه در سیستم avab

تاریخ به روز رسانی:
1400/12/09
تعداد بازدید:
17
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal